vineri, 5 februarie 2010

Managementul calităţii ISO 9001:2008

Cui se adresează?
  • Managerilor de vârf 
  • Reprezentanţilor managementului pentru Sistemul de Management al Calităţii 
  • Managerilor de la nivelul doi 
  • Şefilor de departamente 
  • Specialiştilor din departamentele de asigurarea calităţii 
  • Responsabililor de asigurarea calităţii din departamente 
  • Auditorilor interni şi externi ai Sistemului de Management al Calităţii
  • Auditorilor Sistemului de Management al Calităţii care lucrează cu organismele de certificare 
  • Persoanelor care doresc să devină auditori ai Sistemului de Management al Calităţii
  • Altor specialişti 

Obiectivele cursului
  • Familiarizarea cu cele 8 principii de management al calităţii care stau la baza standardului SR EN ISO 9001:2008 
  • Familiarizarea cu noua terminologie în domeniul managementului calităţii conform SR EN ISO 9000:2006 
  • Familiarizarea cu cerinţe SR EN ISO 9001:2008 
  • Identificarea implicaţiilor pe care le va avea SR EN ISO 9001:2008 asupra propriei organizaţii 
  • Identificarea direcţiilor de acţiune viitoare 

Conţinutul cursului
  • Calitate: concept şi evoluţie 
  • Terminologie SR EN ISO 9000:2006 
  • Standardele referitoare la Sistemului de Management al Calităţii
  • Acreditare şi certificare 
  • Principii fundamentale conform SR EN ISO 9000:2006 
  • Cerinţele detaliate şi interpretate ale SR EN ISO 9001:2008 
  • Implementarea Sistemului de Management al Calităţii 
  • Documentele Sistemului de Management al Calităţii 
Metodele pedagogice
Se aplică metode de instruire interactive şi participative prin care expunerile teoretice alternează cu efectuarea unor exerciţii practice. sunt de asemenea prezentate casetele video: “Calea de urmat” şi “Acolo unde există voinţă”.

Durata cursului: 12 ore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu