miercuri, 23 octombrie 2013

Audituri critice (AuCrit - Audituri pentru identificarea problemelor / punctelor slabe)

Majoritatea auditurilor sistemelor de management se concentrează asupra constatării conformităţii acestora cu referenţialul ales. Metoda de lucru explicit declarată pentru aceste audituri este următoarea: Nu se caută în mod expres neconformităţi sau probleme, ci se caută dovezi care să demonstreze conformitatea. Prin acest mod de lucru nu se pune accent pe identificarea problemelor, ci pe identificarea cât mai multor dovezi care să probeze conformitatea.

QUASARO vă propune o altă viziune asupra auditurilor care pune accent numai pe identificarea problemelor ca surse de identificare a oportunităţilor de îmbunătăţire.
  • Vreţi să ştiţi care sunt problemele cu care vă confruntaţi în activitatea de zi cu zi? 
  • Vreţi să identificaţi cât mai multe oportunităţi de îmbunătăţire? 
  • Vreţi să reduceţi pierderile? 
  • Vreţi să creşteţi productivitatea? 
Atunci apelaţi la auditurile „critice” oferite de firma QUASARO. Aceste audituri au scopul declarat de a identifica numai şi numai ceea ce nu merge bine în organizaţia dvs. Ceea ce deja merge bine ştiţi dvs. mai bine decât oricine altcineva.

De ce să apelaţi la auditurile "critice" efectuate de QUASARO? 
  • Auditori cu experienţă profesională îndelungată; 
  • Auditori cu experinţă de audit îndelungată; 
  • Primul auditor din România înregistrat IRCA face parte din echipa QUASARO; 
  • Auditori cu experienţă de consultanţă îndelungată, buni cunoscători ai tehnicilor şi instrumentelor de rezolvare a problemelor. Această dualitate auditor – consultant asigură o bună acoperire a celor două faţete ale oricărei probleme: identificarea şi delimitarea problemei versus rezolvarea problemei. 
  • Auditori înregistraţi IRCA sau care lucrează cu organisme de certificare de prestigiu cum ar fi LRQA şi AFAQ AFNOR INTERNATIONAL.
Domenii pentru care firma QUASARO poate asigura efectuarea unor astfel de audituri „critice” sunt:
  • Subiecte generale: 
    • Managementul calităţii; 
    • Managementul mediului; 
    • Managementul sănătăţii şi securităţii ocupaţionale; 
    • Managementul siguranţei alimentelor; 
    • Managementul lanţului de aprovizionare - livrare (Supply chain) 
  • Subiecte specifice: 
    • Management operaţional; 
    • Managementul resurselor umane; 
    • Managementul producţiei; 
    • Managementul aprovizionării.
Orice audit „critic” se finalizează cu un raport cuprinzător care include problemele constatate, dar şi soluţii pentru rezolvarea acestora. Nu în ultimul rând se poate organiza o întâlnire de prezentare a celor constatate cu principalii actori din cadrul organizaţiei auditate.

Un audit "critic" acum vă poate asigura un viitor mai bun mai târziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu